Babab.net

Wednesday, June 06, 2012

WW#49: Seibu





13 comments:

  1. waaaa... saya takut anjing la en. logo. Sebab masa kecik penah kena kejar terus fobia sampai sekarang... uwaaaa!!

    ReplyDelete
  2. Hahaha... ini anak anjing jer...

    Tapi I paham orang Melayu memang takut jugak dengan anak anjing sebab takut kena jilat. Anak anjing memang peramah. Hehe... :-p

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Yes, his eyes are blue. Dunno where he inherited it from...

      But my mom gave him up to a villager soon after. Never saw him again ever since... :~(

      Delete
  4. Replies
    1. I caught the black one by surprise. He was scratching.

      The white one was curious what was I doing. ;-)

      Delete
  5. apa mslh anjing ni?cam ada mslh yang x selesai je lg abg hensem..cer wat bicara ht ke ht skt ngn dia..>_<

    ReplyDelete
  6. penah kene kejar ngn anjing gak.cuak..~

    hampir x perasan pulak yg lagi sekor kat belakang tu~ ^^

    ReplyDelete
  7. Laa.. bila tengok betul-betul ada dua ekor rupanya.. punyala putih sampai silau.. hahaha.. serius malam tadi tengok ada yang hitam je, pagi ni baru perasan ada yang putih dengan sepasang mata hitam dan hidung yang chumil.. tapi apesal yang hitam tu mata biru ek?

    ReplyDelete
  8. sedih je anjing tu, baru lepas putus cinta eh dia :)

    ReplyDelete
  9. saya takut dgn anjing sbb pernah kejar dgn anjing -,-'

    suke tgk chihuahua sbb comel jek ;p

    tapi tgk dr jauh je la, sbb takut.. ;p

    ReplyDelete
  10. oohhh anjing tu bermata biru.... ramai yang takut pada anjing tapi yang kecik tak garang sebenarnya

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    diy spray paint caliper brake disk kereta

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FREE ad space here for 3 DAYS!

Jejak kasih #2