Babab.net

Monday, March 26, 2012

Lawak pilihan #14


Gambar hiasan dari Google.

Suatu hari, sebuah bas kilang yang membawa pekerja-pekerja wanita dari sebuah kampung sedang menuju ke sebuah kilang elektronik yang terletak jauh dari kawasan kampung.  Dalam perjalanan itu mereka terpaksa melalui sebuah ladang getah yang agak luas.

Nak dijadikan cerita... ketika sedang melalui ladang getah tersebut, bas itu terpaksa berhenti kerana jalan direntangi sebatang pokok getah yang tumbang.  Tiba-tiba sekumpulan 6 orang penyamun bersenjatakan pisau rambo dan bertopeng muncul dari semak-samun dan memasuki bas.

Salah seorang penyamun itu mengherdik, "Keluarkan semua barang kemas dan duit yang korang ada!!!  Cepat!!!"

Seorang pekerja kilang tu membalas, "Tapi... kami ni pekerja kilang jer... manalah ada barang kemas?  Kalau ada pun, takkan lah kami nak pakai ke kilang?  Duit yang kami ada nih pun sikit jer.  Makan pun kami bawa bekal jer..."

Penyamun itu berfikir sejenak.  "Haaa... gini lah... oleh kerana korang tak der barang kemas dan duit... kami akan rogol korang SEMUA!  BUWAHAHAHA!!!"

Awek kilang yang muda yang kat depan sekali berkata, "Alaaa... takkan lah makcik janda tua yang kat belakang tuh pun nak rogol jugak?  Kesian ler sikit?"

Tiba-tiba... makcik itu berdiri.

"Weh!  Baik kau diam, ok???  Kalau dia kata SEMUA, SEMUA lah!!!"


9 comments:

  1. haha...adocii...mana kau dpt cite ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari internet ler... mana lagi? Tapi I ubahsuai sikit. Hehe...

      Delete
  2. hahaha..makcik janda 2 pon sangap..hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha...Mampu ke mereka rogol ramai2 macam tu. Entah2 baru kena sorang dah surrender. Apa lagi dgn mak cik tua yg penuh pengalaman tu, silap2 tercabut tempurung lutut mereka....hahahaha...

    ReplyDelete
  4. Aik....cita sekerat ni..mana adegan kenyit mata??hahahahhahahhah

    ReplyDelete
  5. uihhhh makcik tuuuuu biar betoiiii ....

    sangap sangat tuuuu.... i tak rela you

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    masalah alternator kereta

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FREE ad space here for 3 DAYS!

Jejak kasih #2