Babab.net

Wednesday, June 19, 2013

WW#97: Salah parking



Camner lah kereta yang parking kat barisan tengah nak keluar?


8 comments:

  1. ini selfish namanya...
    suka2 jer nak parking macam tu kan...
    tapi mungkin emergency kowt & dah takde tempat nk parking (sangka baik..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I rasa lebih kepada tak peka dengan garisan yang telah ditandakan. Mungkin disebabkan pagi-pagi datang kerja tapi otak masih tengah tidur. I sempat lagi menahan sebuah kereta (Suzuki Swift kat depan tuh) sebab I tengok dia pun nak blocking kereta barisan tengah. Hehe...

      Delete
  2. biasa la tu..org zaman sekrang nih ..sesuka suki dia ja... ni la sebabnya nt kereta tu bergaris panjang je nanti tuh

    ReplyDelete
  3. Kena fikirkan orang lain juga bila parking.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FREE ad space here for 3 DAYS!

Jejak kasih #2