Babab.net

Wednesday, December 28, 2011

Logorithm's Wordless Wednesday #29





21 comments:

  1. Amik gambar semasa jammed "Jangan tiru aksi ini" hik3 :D



    *Cer tengok nota last di http://ohoeya858.blogspot.com/2011/12/teman-pilihan.html

    ReplyDelete
  2. @haney
    Hahaha... iye la kot? Sendiri tulis punya. :-D

    ReplyDelete
  3. comey betui die pnya font...muekekeke..macam tulis pakai kapur blackboard pon ada.

    ReplyDelete
  4. ini mesti kedekot nak beli plat baru ni..hehehhe

    ReplyDelete
  5. alamak ni plat saya!
    hahaha bukan
    lalala
    macam guna liquid paper je.hahah

    ReplyDelete
  6. Kut yer pun nak bikin sdri, pakai la pembaris...heheheh

    p/s : saya tak pandai photoshop...Buah 'pisang ada di kampung saya, Terngganu...

    ReplyDelete
  7. @simanis
    Oooo... jadi, memang wujud ler buah pisang tuh? Apa rasanya? Macam pisang ker cempedak ker mangga ker jagung? :-p

    ReplyDelete
  8. hahaha...kantoi amek gambar time kat traffic light... comel tlisan kat no lat tu :)

    ReplyDelete
  9. OOOOHHHH kesian pulak nengok nombor plat dia tu... tapi kreatif lahhh dari tak ada lebih baik ada...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    tip hadapi temprature naik kereta

    ReplyDelete
  10. @❤ LoVe Cik Fia ❤
    Tak per kan? Kereta tengah berhenti, bukannya tengah memandu. ;-)

    ReplyDelete
  11. @Afzainizam
    Bro arif pasal JPJ kan? JPJ kalau nampak nombor plat nih pasti akan kuarkan saman kan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FREE ad space here for 3 DAYS!

Jejak kasih #2