Babab.net

Wednesday, December 14, 2011

Logorithm's Wordless Wednesday #27



Gambar diambil pada 03.12.2011 di Tesco Village Mall, Kepong.

*Official WW blogpage here --> Malaysian Wordless Wednesday


15 comments:

  1. hehehe...salah ni, xleh amik gmbar kat situ...nanti kena saman lo

    ReplyDelete
  2. @azam
    Oh iye ker salah? Tapi diorang yang salah dulu mah... :-p

    ReplyDelete
  3. Tang mana yang salahnye...

    Kita sebagai pengguna ada hak untuk mendapatkan bukti untuk di tunjukkan pada pihak berkuasa :)

    Itu hak kita sebagai pengguna

    ReplyDelete
  4. @aida-myasara
    Actually harga kat Tesco bukannya murah pun. Beli kat 99Speedmart lagi murah!

    ReplyDelete
  5. Power! Power! Power! ngeeeee :D

    Very d SAVE kui3 :D

    ReplyDelete
  6. suker sgt yg ader kacip fatimah n tongkat ali ek???

    ReplyDelete
  7. @SURIANI ISMAIL
    A'ah... sedap sangat yang Tongkat Ali nyer tuh, tapi tak pernah lak try Kacip Fatimah nyer... :-p

    ReplyDelete
  8. ehh tak faham..nape?mahal ke?tak pernah beli.hihihi

    ReplyDelete
  9. @MaYa MustWany
    Nampak tak harga asalnya? Pastuh bandingkan dengan harga promosi.

    RM16.99 - RM15.99 = jimat RM0.00??? :-D

    Actually harga promosinya masih jauh lebih mahal daripada 99Speedmart, yang kalau tak silap I dijual pada harga RM14.50.

    ReplyDelete
  10. mananyerrr tak jimat kalau 00 tu mana jimatnyerrr...

    ooohhhh aku memang ada stanby tongkat ali kat dapur

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FREE ad space here for 3 DAYS!

Jejak kasih #2