Babab.net

Saturday, January 21, 2012

Lawak pilihan #7


Bil telefon sebuah keluarga naik melambung. Si suami memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang:

Suami:  Ini dah melampau.  Gunakan telefon sesuka hati.  Ayah tak gunakan telefon rumah, ayah gunakan telefon tempat ayah bekerja.

Isteri:  Saya pun sama juga, gunakan telefon tempat saya bekerja.

Anak:  Oh sorry ye.  Saya gunakan SMS sahaja.  Untuk panggilan saya gunakan telefon tempat saya bekerja juga.

Maid@Bibik:  Jadi apa masalahnya?  Semua orang gunakan telefon tempat bekerja.  Sama juga dengan saya guna telefon tempat bekerja.



Gambar hiasan dari Google.




10 comments:

  1. sambungan dialog" bibik,kamu dipecat!" hahahaha..amboi2 bibik2..over ye..

    ReplyDelete
  2. @MaYa MustWany
    Moral of the story: Tak baik menggunakan telefon di tempat kerja untuk urusan peribadi. ;-)

    ReplyDelete
  3. konfom gaji bibik kena potong...
    tak tu pon kena hantar balik negara asal...

    ReplyDelete
  4. @solomolo
    Potong jer line telefon rumah. Bukannya diorang nak guna ponnnn... :-p

    ReplyDelete
  5. adoiiii bibik ko guna talipon umah call pacarannya di seberang yerr.... adoiii bankrap lerrr taukey cam tu

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    Diy neon Ledd Strip pada kereta

    ReplyDelete
  6. Hahaha.... lawak3x, hehehe...

    wish a happy chinese new year :)

    if berkesempatan, jom join my simple n easy ga kat my blog... tq in advance :)

    ReplyDelete
  7. haha bibik skrg pun dah pandai menjawab =="

    ReplyDelete
  8. lahhh... maksudnya ni bibik yang gayut samapai melambung.... hahahahha

    ReplyDelete
  9. haha....bibik nih...boleh dia wat lawak..
    :)

    ReplyDelete
  10. wahahaha.. mana majikan dia dapat pekerja tulus macam ni hihi.. terbaikkk bibik ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FREE ad space here for 3 DAYS!

Jejak kasih #2